fbpx

Prietenul ăla care se pricepe la calculatoare sau o companie de suport IT?

30-11-2020               Cu toții avem un prieten care se pricepe la calculatoare. Știe să pună Windows, construiește calculatoare pe componente și eventual mai și trasează cabluri de rețea și configurează routere. Toți îl știu de IT-istul blocului, e băiatul care rezolvă jocurile când se blochează și efectuează diagnosticare minimală pe Windows. Doar că lucrurile sunt ceva  mai… Citeste articolul

RezolvIT oferă servicii IT SPOC – Ce înseamna acest lucru?

20-11-2020               Pe lângă serviciile obișnuite de mentenanță și suport IT, RezolvIT oferă și servicii SPOC – single person of contact.  Ce înseamna SPOC, mai exact?   Practic, RezolvIT reprezintă o interfața tehnică între un furnizor tehnic și un reprezentant al business-ului. Genul acesta de serviciu este util întrucât compania ce oferă suport discută direct detaliile tehnice… Citeste articolul

Actualizarea la MacOS Big Sur blochează unele dispozitive MacBook Pro late-2013 și mid-2014

18-11-2020               După cum probabil știți, Apple a lansat de curând actulizarea macOS Big Sur. În acest moment, vuiește internetul, se pare că mai mulți utilizatori de MacBook Pro (versiunile late-2013 și mid-2014) rămân cu un ecran negru în timpul actualizării. Conform specificațiilor Apple, noul sistem de operare e compatibil cu următoarele device-uri: MacBook 2015 sau mai… Citeste articolul

Cum ne protejăm de Ghimob, un trojan care afectează aplicațiile bancare de pe dispozitivele cu Android

16-11-2020               Conform acestui articol, cercetătorii Kaspersky au descoperit Ghimob, un virus de tip Trojan care targetează aplicațiile financiare și bancare de pe dispozitivele cu Android. Până acum, aplicația malițioasă a fost descoperită în Brazilia, Paraguay, Peru, Pertugalia, Germania, Angola și Mozambique, dar aceasta se răspândește destul de repede. Odată ajuns pe dispozitivul Android, virusul permite atacatorilor… Citeste articolul

Când te sună clientul că nu merge internetul…

09-11-2020               “Nu merge internetul” poate însemna o grămadă de lucruri, astfel că de cele mai multe ori, după preluarea unui astfel de incident, tehnicienii se apucă imediat de verificarea întregii infrastructuri a clientului. Se animă activitatea în toate departamentele tehnice, cei de la Helpdesk, Remote și Sysadminii, lucrează în echipă pentru a accesa echipamentele din locație și… Citeste articolul

RezolvIT oferă suport IT personalizat – dar ce este suportul IT personalizat ?

29-10-2020               Știu, vă întrebați ce înseamnă acest suport personalizat. Cum să vă spunem, scurt și la obiect? Pe scurt, suportul personalizat reprezintă o metodă de lucru și un mod de abordare care ne permit să ajutăm mai bine și mai repede clienții. În felul acesta, reușim să optimizăm fluxul de lucru și să minimizăm timpul de… Citeste articolul

Este compania dumneavoastră cu adevărat pregătită pentru telemuncă?

26-10-2020               În această perioadă, o mare parte din activitatea companiilor se desfășoară de acasă, astfel că este absolut vital să se investească în soluții tehnice care facilitează telemunca. Cred că cel mai bun lucru pe care îl pot face acum companiile este să integreze work from home în activitățile de zi cu zi, pentru că nu… Citeste articolul

O zi din viața unui tehnician on-site de la RezolvIT

21-10-2020               Un articol este util persoanelor la început de carieră, care vor afla cum arată o zi din viața unui tehnician on-site. Tehnicianul IT on-site este interfața firmei cu clientul final. Este persoana care reprezintă, la sediul clientului, imaginea și prestigiul RezolvIT. Știu, sună pompos… Dar din fericire nu este atât de complicat. În primul rând,… Citeste articolul

V-ați întrebat vreodată ce se întâmplă după ce solicitați asistență de la un departament IT externalizat către o companie de IT Suport

19-10-2020               Acest articol o să vă răspundă la unele dintre întrebări și, în mod cert, o să vă ajute să înțelegeți fluxul de lucru dar și care este motivul pentru care anumite solicitări au un timp mai mare de rezolvare. În primul rand trebuie să înțelegem diferența dintre un incident și o cerere de serviciu (SR… Citeste articolul

Spitalul Universitar New Jersey a fost nevoit sa plătească $670.000 pentru a recupera datele criptate de către un ransomware.

08-10-2020               Conform acestui articol de pe Bleeping Computers, Spitalul Universitar din New Jersey a avut o problemă foarte mare de securitate în luna septembrie. Mai exact, aceștia au fost infectați cu un ransomware numit SunCrypt, care a criptat 240 GB de date. Au fost compromise peste 48.000 de documente ce conțineau datele pacienților. Atacul a fost… Citeste articolul
Call Now ButtonContact