fbpx
In conditiile dezvoltarii companiei, problemele tehnice se intensifica si tind sa devina tot mai complexe. De cele mai multe ori, utilizatorii nu stiu cum sa gestioneze eficient toate aceste probleme si pierd mult timp incercand sa gaseasca solutii la aspecte ce nu tin de competenta lor. Serviciile helpdesk reprezinta un instrument esential pentru compania dvs. pentru a elimina toate aceste probleme care pot afecta productivitatea.

Oferim servicii helpdesk pentru toate activitatile de birou: instalari software, configurari de echipamente, setari email. Pentru a beneficia servicii helpdesk sub forma unei oferte personalizate, va rugam sa luati legatura cu un consultant RezolvIT.

Avantajele Helpdesk

  • Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);
  • Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta, asistenta si indrumare tehnica, asistenta operationala,  documentatie tehnica);
  • Punct de contact unic;
  • Interactiune in timp real;
  • Baza de cunostinte;
  • Flexibilitate si adaptabilitate la nevoile clientilor.

Structura serviciilor helpdesk

Helpdesk Telefonic are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote
presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, securizata complet. Costurile instalarii unui astfel de software pe statiile dvs. sunt suportate de noi.

Helpdesk OnSite presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dvs. in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se realizeaza conform unui SLA (service level agreement) intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.

Cum functioneaza?

In momentul in care un utilizator intampina o problema, acesta va raporta problema unui operator helpdesk. Prin intermediul software-ului nostru de monitorizare a incidentelor, operatorul va aloca solicitarii dvs. un numar de ordine. Din acest moment, problema va fi preluata de catre departamentul nostru helpdesk si va fi solutionata in cel mai scurt timp. In tot acest timp, utilizatorul isi poate relua activitatea, daca aceasta nu a fost compromisa de aparitia incidentului, sau se poate ocupa de alte activitati. In acelasi timp, poate sa verifice in orice moment stadiul de rezolvare a solicitarii helpdesk prin intermediul software-ului nostru de monitorizare.

RezolvIT a dezvoltat serviciul helpdesk sub forma unui sistem profesional de inalta performanta. Practic, fiecare sesizare este inregistrata intr-un sistem it de “ticketing” care asigura:

  • Documentarea completa a intregului proces de suport tehnic prin interfata;
  • Urmarirea in detaliu a situatiilor sesizate de utilizatori;
  • de rapoarte despre performanta serviciului.

Operatorii nostri au experienta necesara pentru a identifica rapid cauza problemelor care afecteaza echipamentele hardware/software folosite de dvs. Centrul noastru de suport preia zilnic sute de apeluri si se adapteaza perfect cerintelor dvs.

Call Now ButtonContact