Pe lângă serviciile obișnuite de mentenanță și suport IT, RezolvIT oferă și servicii SPOC – single person of contact.
Ce înseamna SPOC, mai exact?
Practic, RezolvIT reprezintă o interfața tehnică între un furnizor tehnic și un reprezentant al business-ului. Genul acesta de serviciu este util întrucât compania ce oferă suport discută direct detaliile tehnice cu furnizorul, prezentând ulterior soluțiile clientului final.
În felul ăsta, discută despre servere persoanele pricepute la servere și despre buget și planificare persoanele în măsură să facă aceste lucruri cel mai bine.
Mai exact, RezolvIT ține în permanență legatura cu furnizorii externi de aplicații și servicii, ajutând clienții atât la planificarea schimbărilor majore de infrastructură, care pot fi efectuate de către mai multe echipe, cât și la semnalarea avariilor ce țin de internet sau aplicații.
Exemplul 1:
Dacă, de exemplu, se dorește înlocuirea serverului de aplicație cu unul mai nou, sysadminii RezolvIT instalează, configurează și conectează serverul la rețeaua clientului, urmând ca apoi să furnizeze datele de acces pe server catre personalul companiei care ofera suportului aplicației pentru a putea face configurările necesare.
După ce aceste configurări sunt efectuate, RezolvIT planifică împreună cu clientul și cu suportul aplicației trecerea pe serverul nou, în așa fel încât activitatea să fie impactată minimă.
Exemplul 2:
În cazul unei probleme cu internetul, RezolvIT verifică întâi echipamentele de rețea din locația clientului, după care, dacă avaria este de la provider, ia legătură cu acesta. Se testează împreună cu furnizorul de internet echipamentul de rețea, iar dacă este nevoie, se ia legătura cu clientul pentru a-l ruga să efectueze un restart fizic al echipamentului.
În cazul în care avaria este de la provider și nu impactează doar infrastructura locală, RezolvIT explică clientului problema și anunță termenul de soluționare, oferit de către furnizorul de internet.
Nu ați obosit să vă confruntați pe cont propriu cu aceste situații?
De câte ori nu ați apelat un furnizor de servicii pentru a semnala o problemă, iar acesta a solicitat tot felul de detalii tehnice pe care nu le-ați putut înțelege? Serviciul SPOC elimină acest gen de situații, care pot devini foarte neplăcute.
RezolvIT vă stă la dispoziție pentru acest gen de situații și oferă suport personalizat companiilor, indiferent de complexistatea infrastructurii. Solicitați o ofertă acum.
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate