fbpx
October 21, 2020
on-site suport

Un articol este util persoanelor la început de carieră, care vor afla cum arată o zi din viața unui tehnician on-site.

Tehnicianul IT on-site este interfața firmei cu clientul final. Este persoana care reprezintă, la sediul clientului, imaginea și prestigiul RezolvIT. Știu, sună pompos… Dar din fericire nu este atât de complicat.

În primul rând, compania este mereu în căutare de oameni responsabili și cu mintea deschisă, dornici să faca treabă foarte bună, să învețe și să se autodepășească. Candidații care au destul fainoșag (vorba reclamei), sunt bineveniți, suportul tehnic se învață destul de repede… și până la urmă, 99.98% din români știu deja să reinstaleze un Windows. Nu?

Fără lipsă de modestie, RezolvIT este genul de companie capabilă să integreze oameni noi într-o lună, o lună și jumătate, în funcție de cât de mult își dorește fiecare să muncească și să învețe. Pe lângă colectivul prietenos și orientat către rezultate, compania dispune și de o platformă solidă de training, care prezintă incidentele comune și teoria din spatele rezolvării lor.

Știu, la multinațională durează 6 luni să te legi la șireturi și alte 6 să faci asta repede. La noi, totul se întâmplă pe fast-forward.

Cum arată programul zilnic al unui tehnician on-site RezolvIT?

Ziua începe cu o cană mare de cafea, normal. În jurul orei 8, se verifică intervențiile stabilite cu o zi înainte împreună cu teamleaderul (din mailul de programări) și se apelează clientul, pentru confirmarea intervenției. Ideal ar fi ca la ora 9 să se înceapă munca, dar asta depinde și de programul clientului.

Cum se zice la multinațională, se face un handover care se trimite către toată lumea. La RezolvIT, mailul ăla se cheamă “programari”. În acest mail sunt trecute detalii legate de intervențiile de a doua zi, iar scopul lui este să se transfere corect toate informațiile necesare și să faciliteze munca-n echipă.

Dacă nu este nevoie să se preia materiale de la birou, se pleacă la client direct de acasă. Altfel, fie se pregătesc materialele necesare cu o zi înainte, fie se iau de la birou înainte de intervenție, în funcție și de stocul intern.

De obicei, se programează între una și trei intervenții la sediul clientului, într-o zi. Acestea se stabilesc din timp, dar trebuie reconfirmate cu clientul, în ziua în care au fost programate.

Dacă e  vorba de intervenții punctuale, o astfel de intervenție durează între 2 și 3 ore, în funcție de ce este de făcut. După finalizarea unei intervenții, se apelează următorul client și se anunță că s-a început deplasarea către acesta.

Intervenția se termină după ce s-a finalizat implementarea soluției tehnice, după ce clientul a acceptat soluția propusă și a semnat tichetul.

Acesta e momentul în care se contactează următorul client și se anunță că s-a început deplasarea către acesta.

Mai sună așa de complicat, ca la început? Chiar nu este… că nu-i fizică cuantică.

RezolvIT este o companie de outsourcing IT care face atât suport remote cât și de la sediul clienților. Compania gestionează și administrează infrastructuri de diferite mărimi, de la rețele cu câteva calculatoare, până la rețele mari, de sute de stații.

 

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact