fbpx
September 21, 2021
suport it

Lucratul de acasă – work from home este în mod cert provocarea cea mai importantă în acest moment, pentru orice business.

Indiferent în ce industrie activezi este un lucru cert, că o parte din angajați sau o parte din departamente (dacă nu cumva în întregime) lucrează de acasă. Pentru aceștia există diferite tool-uri cloud, care pot ajuta în organizare sau pot spori eficiența.

Departamentul IT, de care dispune compania în acest moment, ar trebui să te ajute atât în a-ți propune, cât și în a implementa cât mai rapidă aceste platforme online.

managed cloud

Momentul de față este o provocare globală și fiecare companie, oricât de mică sau mare ar fi, resimte acest lucru. Modul în care este privită această provocare / schimbare deosebește pe cei care vor reuși, de cei care nu se vor putea adapta la ea.

New beginnings are often disguised as painful endings – Lao Tzu

Deci, care sunt platformele online care te pot ajuta?

  1. Microsoft Teams – poate fi găsit în varianta gratuită aici (utilă în perioada aceasta, de lucrat internsiv de acasă) sau ca parte din pachetul Office 365, având mai multe beneficii / opțiuni și plus de securitate. MS Office 365 este una din alternativele cele mai performante la nivel de aplicații sau resurse în cloud: fie că vorbim de suita de aplicații Word, Excel, Power Point, Outlook, precum și Publisher și Access (ultimele două doar pentru PC) ori fie că ne referim Exchange Online (soluția cea mai bună pentru mail) sau OneDrive și Sharepoint Online (ca mod de lucru colaborativ și stocare în cloud). Pachetele de MS Office 365 sunt de diferite tipuri, în funcție de mărimea și necesitățile companiei. Dacă vreți să aflați mai multe, atunci puteți adresa o întrebare aici.
  2. Google Hangouts Meet – poate fi utilizat la adevărata capacitate, dacă sunteți utilizator al suitei G Suite. G Suite oferă o alternativă cloud, la varianta mai sus prezentată (și dacă de Docs, Sheets, Calendar, Gmail sau Drive știați sau poate le utilizați deja, atunci opțiuni care merită explorate sunt Vault, pentru protecție și arhivare date sau Mobile Management pentru administrarea dispozitivelor mobile). Dacă sună interesant, atunci puteți să vă gândiți deja la implementare.
  3. Slack – dacă vorbim de comunicare, atunci nu putem să nu aducem repede în discuție soluția de chat a celor de la Slack. Practic e o alternativă la ideea de mail: conversații organizate pe canale (în funcție de echipe, departamente, cu o modalitate inovativă de a căuta informațiile relevante.
  4. Webex – este varianta mai sigură de videoconferință decât cea a celor de la Zoom. Si este de asemenea gratuită, oferind
  5. Todoist – Contrar credinței populare, multitasking-ul reduce productivitatea. Pentru a profita la maximum de eforturile dumneavoastră, trebuie să executați sarcinile una după alta. Todoist vă ajută să vă organizați activitățile. Puteți crea o listă de lucruri de făcut, vă puteți prioritiza sarcinile și puteți obține o privire de ansamblu în fiecare zi. Puteți chiar să partajați proiecte și să urmăriți progresul.

backup

Instrumentele de afaceri online sunt esențiale pentru creștere

Afacerile în creștere aspiră să fie următorul lucru important în domeniile lor. Spre deosebire de acum câțiva ani, acest lucru nu se poate întâmpla fără instrumentele de afaceri online potrivite. Alegeți din lista de mai sus și îmbunătățiți-o cu alți furnizori de software pentru a construi o suită online eficientă care vă poate ajuta afacerea să prospere.

RezolvIT este o companie de outsourcing IT obișnuită să implementeze tehnologii cloud și să faciliteze companiilor munca de acasă pentru angajați. Dacă v-am convins, solicitați o ofertă acum.

Tags:

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact