fbpx
June 30, 2021
itaas

Nevoia pentru digitalizarea IMM in 2021 readuce in atenție IT-ul ca Serviciu (ITaaS) care de fapt este o alta forma de prezentare pentru Externalizarea IT.

Pentru digitalizarea IMM avantajul imediat este ca poate lucra mai repede, mai inteligent și în moduri care beneficiază cu adevărat afacerea lăsând operațiunile IT in grija unei companii specializate in Servicii IT externalizate.

 

 

 

Sa ne gândim si de ce este avantajoasa digitalizarea IMM prin Externalizare IT si cum funcționează. Gândește-te la ultima dată când ai fost la restaurantul tău preferat.

  • Ai ales dintr-o varietate de feluri de mâncare din meniu ?
  • A ajuns o masă delicioasă într-o perioadă rezonabilă de timp ?
  • Personalul a fost amabil si a știut in fiecare moment ce sa faca ?
  • Bucătarul avea experiența gătind aceleași feluri de mâncare folosind o bucătărie profesionala, urmând o procedura testata si cu ingrediente cumpărate din surse sigure ?
  • Ați economisit timpul de documentare pentru rețeta, drumul pentru aprovizionare, timpul de gătit, pregătirea mesei precum si curățarea si spălatul veselei după masa.

V-ați pus atunci problema care este costul ingredientelor față de valoarea serviciului  ?

Acum gândiți-vă la cea mai recentă experiență cu departamentul IT al companiei sau cu persoana care se ocupa de IT

  • Ați putut alege dintr-un catalog variat de servicii IT pentru a obține rezultatul dorit ?
  • Ați plătit doar pentru serviciile IT de care aveți nevoie ?
  • Întregul proces, de la cerere până la finalizare, a fost rapid ?
  • Ați avut toate componentele hardware si software necesare ?
  • Aveați o procedura testata ?
  • Au fost momente in care compania nu a beneficiat de suport IT datorita concediilor de odihna sau medicale ?

Noul model pentru digitalizarea IMM prin Externalizare IT duce companiile de la vechiul model – costisitor și lent – la unul mult mai eficient financiar dar si centrat pe client.

Când o companie folosește digitalizarea si trece la un astfel de model de serviciu, IT-ul devine standardizat, consolidat și virtualizat. Odată cu aceasta schimbare, serviciile IT se schimbat dramatic iar beneficiile unui procese de digitalizare pentru IMM sunt imediate.

Premisa din spatele digitalizări IMM si a conceptului de IT ca serviciu (ITaaS) este simplu : RezolvIT oferă clienților puterea de alegere, permițându-le să plătească doar pentru ceea ce folosesc și livrează rapid Serviciile IT cu ajutorul unui ServiceDesk specializat.

Majoritatea companiilor funcționează acum sub modelul IT hibrid. Folosesc o combinație de sisteme vechi, cloud computing și IT intern și extern. Noul rol al IT este acela de a acționa ca un broker pentru toate aceste alegeri diferite

RezolvIT oferă un catalog de servicii IT, produse software și configurații hardware concepute special pentru a satisface nevoile fiecărui tip de afaceri.

servicii it

Beneficiind de experiența cu alte companii personalul IT este flexibil, experimentat, rapid și concentrat pe nevoile clienților.

Trecerea la un model as-a-service nu este însă o sarcină mică. Aceasta implică mai mulți parteneri externi si prin urmare, o mentalitate foarte diferită.

Pe măsură ce organizația dvs. trece la un model orientat spre servicii IT, veți avea nevoie de plan de migrare.

Trebuie să vă transformați IT-ul si sa va digitalizați afacerea, dar nu știți de unde să începeți?

RezolvIT ajutând sute de astfel de companii in procesul de digitalizare , vă poate oferi câteva sugestii pentru a vă începeți proiectul de Externalizare IT.

După ce am lucrat la sute de proiecte de Externalizare IT, suntem capabili să identificăm șapte domenii majore pe care IMM-urile ar trebui să le abordeze în planul lor strategic general de transformare.

  1. Infrastructură tehnică și arhitectură: Trecerea la un model IT-as-a-service înseamnă a privi diferit arhitectura infrastructurii IT a întreprinderii. În loc să vă organizați arhitectura în jurul proiectelor, trebuie să o organizați în jurul serviciilor de afaceri relevante.
  2. Gestionarea serviciilor IT: Împreună cu această schimbare, manageri trebuie să regândească politicile de securitate, rețea și gestionarea riscurilor, din cauza numărului crescut de interacțiuni cu părțile terțe.
  3. Costurile: modelul as-a-service va face ca complet modelul financiar al IT-ului sa fie regandit. Cum faceți un buget care are la baza sa platesti doar ce consumi, consum care vine cu mult mai multe variabile decât modelele tradiționale de stabilire a prețurilor?
  4. Cultură / Oameni: Trecerea la IT ca serviciu poate afecta echipa companiei. Orientarea serviciilor IT axată mai degrabă pe gestionarea IT decât pe livrarea acestuia trebuie abandonata. Instruirea angajaților, explicare avantajelor precum si implicarea lor in proiecte este varianta de succes care trebuie abordata .
  5. Proces: manageri consideră un procesul IT ca un facilitator, nu ca un obiectiv final. Determinarea modului în care vor rezolva, să spunem, incidentele neprevăzute, cum ar fi întreruperile sau modul în care măsoară succesul, va juca un rol în satisfacția clienților.
  6. Managementul serviciilor conexe: Deoarece după implementarea ITaaS profesioniști IT vor acționa acum în numele clienților, aceștia vor putea sa preia managementul si negocierea cu furnizori de tehnologie de care are nevoie compania
  7. Managementul aplicațiilor: Beneficiind de experiența similara o echipa IT externalizata va putea prelua rapid managementul aplicațiilor locale sau cloud. Experiența dar si parteneriatele din piața vor fi un avantaj suplimentar in favoarea clientului.

 

Garantam reducerea costurile IT cu pana la 80% si oferim angajaților tai ajutorul IT de care au nevoie pentru a lucra eficient si fără bătăi de cap. ServiceDesk-ul de la RezolvIT oferă companiei o mană de ajutor atunci când IT-ul devine neprietenos.

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact