fbpx
July 20, 2020
outsourcing IT

 

Am stat de vorba cu Diana Şerban despre lucrurile de care să ţii cont înainte de a lua decizia pentru externalizarea serviciilor.

“În perioade de criză, primul gând al proprietarilor de companii este să eficientizeze bugetele. Şi dacă unii dentre ei aleg le taie efectiv, alţii aleg să găsească soluţii de eficientizare. Una dintre acestea este externalizarea serviciilor care pot fi făcute de terţi.”

Înainte de a lua această decizie, cei mai mulţi ne punem problema dacă putem asigura aceeaşi calitate a muncii lucrând cu o echipă externă, fie că vorbim de Comunicare sau de alte servicii.

Citeste mai mult: adev.ro/qdrwc6

Argumente pro:

Echipele externe sunt mai productive

Pentru că lucrează pe proiecte dedicate cu deadline-uri fixe, echipele externe au ca obiectiv finalizarea proiectelor. De asemenea aceste echipe îşi propun să depăşească aşteptările clienţilor pentru că în felul acesta îşi pot asigura continuitatea contractului şi reputaţia în piaţă.

Te poţi concentra mai mult pe strategie

Având ajutor din extern, în zona de execuţie de texte, vizualuri, video-uri e mult mai uşor ca antreprenor sau ca manager de Marketing să te concentrezi pe strategie şi pe obiectivele importante de atins în cursul anului.

Flexibilitate

Deşi unii furnizori nu acceptă genul acesta de abordări, volumul de muncă alocat unei echipe externe poate fi adaptat în funcţie de proiect, de obiective şi de buget. Astfel aceste echipe sunt plătite doar pentru perioada în care lucrează spre deosebire de personalul angajat care trebuie plătit pe tot parcursul anului.

Argumente contra

Adaptarea lentă la viziunea companiei

Pentru faptul că nu sunt tot timpul în contact cu ce se întâmplă în companie, echipele externe de comunicare pot solicita un efort crescut din partea antreprenorului sau a omului de Comunicae în legătură cu inţelegerea misiunii şi viziunii companiei pe care după aceea trebuie să le integreze în proiectele pe care urmează să le implementeze.

Timp de răspuns mai mare

Faţă de o echipă internă, echipele externe pot răspunde unei solicitări între 24 şi 48 de ore ceea ce poate face ca rezolvarea unui task sau îndeplinirea unui obiectiv să fie mai lentă.

Flux crescut de oameni

Dacă în echipele interne ai acces direct asupra oamenilor care fac parte din echipă, în echipele externe se poate întâmpla ca oamenii alături de care ai început un proiect să fie înlocuiţi de alţi colegi chiar în timpul proiectului.

Citeste mai mult: adev.ro/qdrwc6

 

Citeste articolul integral : adev.ro/qdrwc6

 

Categorised in:

Ai intrebari despre serviciile Rezolvit sau despre beneficiile externalizarii ?

Nu stii ce abonament se potriveste perfect afacerii tale ?

Stabileste o intalnire

Solutii de optimizare IT, direct in inbox!

Fii la curent cu cele mai noi tehnologii si servicii IT pentru afacerea ta!

Call Now ButtonContact