Cu toții avem un prieten care se pricepe la calculatoare. Știe să pună Windows, construiește calculatoare pe componente și eventual mai și trasează cabluri de rețea și configurează routere.
Toți îl știu de IT-istul blocului, e băiatul care rezolvă jocurile când se blochează și efectuează diagnosticare minimală pe Windows.
Doar că lucrurile sunt ceva mai complexe dacă discutăm de mediul business. Suportul pentru business nu se rezumă doar la instalat sisteme de operare și programe sau la configurat echipamente cu funcții minimale.
Mai jos câteva dintre avantajele pe care le oferă colaborarea cu o companie de profesioniști în IT. Prin profesioniști ne referim la oameni care fac asta zi de zi, nu care doar se pricep. Experiența se câștigă prin ore efective de muncă.
Compania de suport IT întelege nevoile de business
Suportul IT nu se rezumă doar la implementarea de soluții tehnice, ci și la înțelegerea nevoilor de business. Cunoscând foarte bine domeniul de activitate al clienților și aplicațiile folosite, o companie de outsourcing IT va oferi suport personalizat, propunând soluții care ajută atât utilizatorii, cât și business-ul.
Compania de suport IT nu are niciodată vacanță
Vă dați seama cât de frustrant poate fi să se strice calculatorul, sau mai rău, serverul, iar IT-istul de serviciu să fie plecat în concediu, nu? Sau să nu fie disponibil, pentru că avaria s-a petrecut în timpul programului său de lucru.
Câteva ore de așteptare pot fi critice pentru un business și pot genera pierderi foarte mari. Companiile de suport IT nu au vacanța, mereu va putea interveni un specialist într-un timp rezonabil, pentru a remedia avaria.
Compania de suport IT are expertiză
Companiile de suport IT au experiența mult mai mare decât o singură persoană, iar acest lucru e firesc. Vă dați seama de câte ori este nevoie să ofere servicii SPOC și să ia legătura cu alți furnizori, pentru a remedia anumite situații?
Sau câte calculatoare a instalat și configurat firma, de-a lungul timpului? Sau câte rețele a implementat și diagnosticat?
Când ne referim la suportul pentru mediu business, este musai să se respecte un standard de calitate. Soluțiile propuse trebuie să fie fiabile și scalabile, iar implementarea lor necesită o experiență pe care o au doar cei care fac acest lucru zi de zi.
De multe ori, soluțiile tehnice care doar funcționează nu sunt cele mai bune. E nevoie de implementarea de soluții care funcționează și vor funcționa mereu.
Știu, poate că și dumneavoastră vă pricepeți la reparat mașina, dar nu-i așa că atunci când apelați la mecanicul auto, problema se rezolvă mai repede și mai bine? Acest lucru este unul firesc, sunt sigur ca nici mecanicul nu lucrează mai bine ca dumneavoastră în aplicațiile de contabilitate, sau în cele de proiectare.
RezolvIT este o companie de suport IT cu o experiența de 12 ani pe piața de outsourcing IT din România. Compania este capabilă să se adapteze mereu la nevoie de business și să propună soluții inovative și proactive, pentru a putea livra mereu cele mai bune servicii.
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate