fbpx
October 21, 2021
email signatures

Semnăturile de e-mail ale companiei dvs. includ (încă!) doar datele de contact ale angajaților și un logo ? Atunci poate că este timpul să începeți să explorați oportunitățile de marketing ale semnăturilor de e-mail!

De ce să centralizați semnăturile de e-mail în Microsoft 365 (Office 365) ?microsoft 365

Outlook este clientul de e-mail de facto al majorității companiilor. În ciuda progreselor funcționale ale Microsoft 365 (Office 365), configurarea semnăturilor de e-mail este încă o operațiune laborioasă; scripturile trebuie create și implementate de către departamentul  IT, ceea ce poate dura mult timp, fără a avea garanția că toate informațiile sunt actualizate. Acest lucru poate crea, de asemenea, o gestionare neregulată a elementelor vizuale pe diferite canale de mesagerie.

Dar ce este mai exact marketingul semnăturilor de e-mail?

Practic, este o campanie de marketing, sau un “banner”, dacă vreți, pe care îl adăugați în semnătura de e-mail sub detaliile de contact. Folosiți acest canal eficient și cu costuri reduse pentru a obține mai mult din comunicarea zilnică prin e-mail a angajaților dvs.: atrageți clienți potențiali, conduceți traficul către site-ul dvs. web, creați apeluri excelente la acțiuni, creșteți gradul de conștientizare a mărcii și multe altele!

O alta posibilitate este de a folosi spațiul semnături prin integrarea de form-uri pentru a cere feedback sau sugestii pentru serviciile dumneavoastră.

Gândiți-vă la câte e-mailuri trimite compania dvs. în fiecare zi. De ce să nu lăsați impresii de marcă în cadrul fiecăruia dintre aceste e-mailuri? Haideți să aruncăm o privire la modul în care puteți face acest lucru.

Rezolv IT include serviciile de administrare Outlook si implicit semnăturile dinamice Outlook in toate abonamentele de suport IT fără costuri suplimentare

servicii it

Ce este marketingul prin semnături dinamice de e-mail ?

Sub fiecare dintre semnăturile de e-mail ale companiei dvs. se află o mare oportunitate de marketing! Folosiți spațiul de sub datele de contact ale angajaților pentru campanii de marketing pentru a prezenta oferte speciale, a împărtăși noutăți despre compania dvs., a invita destinatarii să rezerve o demonstrație gratuită, a povesti despre o conferință la care participă compania dvs. și multe altele.

În mod ideal, doriți să corelați campaniile de marketing cu strategia dumneavoastră generală de marketing. De exemplu, dacă ați investit mulți bani pentru a lansa un nou produs sau un nou serviciu, probabil că ați produs și materiale de marketing specifice pentru acesta. De ce sa nu folosiți același stil și același mesaj în semnăturile de e-mail ?

Ce este cea mai bună practică de marketing prin semnături de e-mail?

  1. Aliniați formatul semnături cu conținutul de marketing si cu brandingul dvs. general. Așadar, gândiți-vă la schemele de culori, la tipurile de fonturi, la mesajele de pe alte platforme etc. Asigurați-vă că este ușor de văzut că designul semnăturii de e-mail este o parte integrată a brandului dumneavoastră. Nu doriți să vă încurcați destinatarul cu un conținut cu aspect ciudat, care nu seamănă instantaneu cu brandul companiei dumneavoastră.
  2. Includeți întotdeauna un CTA (call to action) clar în semnătura dvs. de email marketing. De ce? Acest lucru îl va ajuta pe destinatar să facă acțiunea pe care o doriți – fie că este vorba de a-l direcționa către o anumită pagină de pe site-ul dvs. web, cea mai recentă postare de pe blog, o pagină de destinație, platformele dvs. de social media, să solicite recenzii, să rezerve o demonstrație, să descarce un document sau sa trimită un review sau un feedback etc.
  3. Recomandăm să fie simplu, îngrijit și elegant! Nu puneți mai mult de un CTA sau prea multe imagini în campania dvs. de marketing. S-ar putea să ai mai multe favorite, dar destinatarul tău trebuie să vadă doar una singură.
  4. Asigură-te că designul tău este responsive, astfel încât să se adapteze automat la toate dimensiunile de ecran mail ales în condițiile in care aproximativ 85% din e-mail-uri sunt deschise cel puțin odată pe un dispozitiv mobil – tableta sau telefon.
  5. Poți include videoclipuri sau animații pentru a atrage atenția în campania de marketing. Trebuie doar să fii conștient de faptul că unele software-uri de e-mail nu vor afișa conținutul. Dacă aveți probleme, contactați-ne! Știm totul despre ce va funcționa și cum puteți crea semnături alternative.
  6. Învățați din campaniile dumneavoastră! Puteți lega un instrumentul de analiză, cu care puteți urmări cu ușurință toate rezultatele campaniilor dumneavoastră. Ce campanii au primit cele mai multe clicuri? Pe ce dispozitiv au fost deschise? Ce semnătură de e-mail a angajaților a avut cele mai bune rezultate? Vă oferim toate datele de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți campaniile și pentru a obține rezultate excelente!

Upgradează-ți semnăturile acum!

externalizare it

Marketingul prin semnături de e-mail poate fi folosit de companii de toate dimensiunile și din toate industriile. Deci, îmbunătățiți aceste e-mailuri de astăzi cu un conținut foarte atractiv – care vă va ajuta să atrageți mai mult trafic pe site-urile dvs. și să obțineți mai mulți clienți potențiali! Până acum, ar trebui să aveți o idee despre “ce este email signature marketing”, dar suntem întotdeauna aici pentru a vă ajuta!

RezolvIT este o companie de outsourcing IT care reușește cu succes să susțină companiile cu care lucrează, fie că ne referim la securizarea infrastructurii sau la facilitatea angajaților să își desfășoare activitatea remote.

 

 

 

Tags: , ,

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact