fbpx
September 9, 2021
suport it

Suport IT constă în servicii IT precum instalarea și managementul software-ului și al licențelor, onboardingul și angajaților, migrarea datelor, serviciile de backup, repararea laptopurilor, rezolvarea problemelor legate de conexiunea WiFi, resetarea parolelor sau un simplu ajutor pentru angajati companiei.

Acestea sunt probabil câteva dintre lucrurile care vă vin în minte atunci când vă întrebați “Ce face o companie de suport IT?”.

În realitate, este mult mai mult decât atât. Membrii echipei din cadrul unei companii de suport IT, precum și managerul IT alocat companiei dumneavoastră, joacă un rol uriaș în a se asigura că totul funcționează fără probleme în cadrul companiei.

 Ce este suport IT ? 

Suport IT este mai mult decât monitorizarea și administrarea sistemelor informatice ale unei companii, care include hardware, software, rețeaua interna, serviciile cloud sau de telecomunicații. Principalul obiectiv al serviciilor de suport IT este de a menține toate sistemele informatice în stare de funcționare eficientă.

Cei care lucrează în domeniul tehnologiei informației (IT) încorporează politicile, practicile și procedurile necesare pentru a gestiona întreținerea și utilizarea hardware-ului, a software-ului și a rețelelor – indiferent de industrie sau de mediul de afaceri.

În esență, serviciile de suport IT poate fi împărțit în trei componente:

  • Strategie: În ceea ce privește toate aspectele IT care sprijină operațiunile de afaceri și asigură securitatea datelor companiei, creând în același timp procese de afaceri și un plan de dezvoltare pentru a se îmbunătăți în mod constant pe măsură ce compania crește.
  • Servicii: Angajații dvs. au nevoie de acces fiabil la conexiunea lor la internet și la toate datele interne. Suport IT se asigură că toate conexiunile sunt securizate, fiind totodată departamentul la care se apelează atunci când apar probleme tehnice care trebuie rezolvate cât mai repede posibil.
  • Echipamente: În ceea ce privește orice lucru de care angajații au nevoie pentru a-și face treaba. Când vine vorba de gestionarea hardware-ului, aceasta constă în a ține evidența cine folosește ce dispozitiv, monitorizarea uzurii și a uzurii și comandarea de echipamente noi. Pentru software, aceasta înseamnă să știi cine folosește ce sistem și când expiră licențele. În cele din urmă, acest lucru include și monitorizarea rețelei în vederea detectării încălcărilor de date.

Operațiunile IT înseamnă mai mult decât a avea grijă de computerele companiei. Sunt multe lucruri care pot intra în această activitate, iar RezolvIT poate face totul mult mai ușor.

RezolvIT oferă suport IT personalizat – dar ce este suportul IT personalizat ?

Rolul unui manager IT

Indiferent dacă firma dvs. este mare sau mică, un start-up sau o afacere de mai multe milioane de dolari departamentul de suport IT este crucial pentru succesul afacerii dvs. și pentru activitatea zilnică a angajaților. Principalul obiectiv al unui manager IT este să monitorizeze și să controleze toate sistemele IT și infrastructura IT pentru a se asigura că acestea sunt întotdeauna disponibile și fiabile.

Unele dintre responsabilitățile generale ale managerilor IT și ale echipei lor includ:

  • Gestionarea bugetului și a costurilor IT
  • Determinarea sistemelor informatice care sunt necesare pentru obiectivele companiei
  • Monitorizarea conformității și a integrității tuturor sistemelor
  • Controlul securității rețelei și evitarea unei încălcări
  • Implementarea și administrarea de noi software, hardware și sisteme de date relevante
  • Furnizarea de asistență tehnică sau de service desk pentru angajați

Este clar că managerii IT și profesioniștii din domeniul managementului tehnologiei informației trebuie să aibă cunoștințe de specialitate în materie de tehnologie, dar ar trebui să aibă și o înțelegere solidă a ceea ce înseamnă operațiuni de afaceri. Depinde de ei să se asigure că afacerea și angajații săi folosesc tehnologia într-un mod care să sprijine toate aspectele companiei și obiectivele acesteia.

La finalul zilei, echipa de suport IT din cadrul afacerii dvs. vor fi cei care vor rezolva problemele pe măsură ce afacerea dvs. implementează noi tehnologii și sisteme în cadrul rețelei sale.

De ce este important sa aveți suport IT ?

Dacă doriți să vă aliniați obiectivele de afaceri cu tehnologia utilizată, trebuie să faceți din suportul IT o prioritate. Când o veți face, veți vedea în curând că există trei beneficii principale ale utilizării managementului IT: economisirea de bani, creșterea securității și sporirea eficienței.

  1. Economisiți bani

Există numeroase moduri în care serviciile de suport IT pot economisi bani pentru compania dumneavoastră. Pentru început, o strategie bine pusă la punct înseamnă că puteți elimina în mod eficient orice cazuri de IT din umbră. Shadow IT se referă la sistemele și software-ul care sunt utilizate și gestionate fără știrea dumneavoastră.

Dacă diverse echipe din cadrul organizației dvs. achiziționează soluții software duplicate fără ca departamentul IT să știe, acest lucru ar putea duce la o pierdere semnificativă în bugetul afacerii dvs. De asemenea, poate duce la o colaborare ineficientă între departamente și la probleme de conformitate în cadrul abonamentelor.

În plus, atunci când departamentul IT creează o strategie unificată, acesta poate determina și prioritiza mai bine obiectivele afacerii dvs. în ansamblu. Acest lucru duce la o mai bună înțelegere a proiectelor din cadrul IT care au nevoie de mai multă finanțare sau sprijin, ceea ce vă permite să alocați bugetul pentru aceste eforturi mai eficient.

L-am întrebat pe dl. Constantin Mincu – CEO – Costa Utilaje cum serviciile de suport IT îi sunt folositoare. El a răspuns:

“Sunt foarte mulțumit să folosesc suportul IT de la Rezolv IT pentru că este o soluție completă care ne ajută să identificăm si rezolvam problemele IT in timp scurt iar angajați noștri sunt ajutați rapid de HelpDesk-ul Rezolv IT. „

  1. Creșterea securității

În calitate de organizație, veți fi vulnerabil atunci când sistemele dvs. sunt neperformante și când rețeaua dvs. cedează. Dacă rețeaua nu ar mai funcționa sau dacă compania dvs. se confruntă cu o încălcare a securității datelor sau cu un atac malware, acest lucru poate echivala cu un impact uriaș asupra operațiunilor dvs. zilnice, ca să nu mai vorbim de pierderea masivă de profit dacă centrul de date ar fi compromis.

Cu serviciile de suport IT adecvate, datele companiei dvs. vor fi protejate pentru a asigura continuitatea afacerii.

  1. Creșteți eficiența

Nimic nu are potențialul de a opri absolut ziua de lucru mai mult decât o problemă tehnică sau întreruperea conexiunii WiFi.

Atunci când se întâmplă oricare dintre acestea, ce echipă este prima care este anunțată? Departamentul de suport IT.

Dacă departamentul IT poate oferi servicii de calitate tuturor angajaților, indiferent de tipul de problemă legată de tehnologie cu care se confruntă, va permite tuturor departamentelor și echipelor să lucreze cât mai eficient posibil

Cum poate Rezolv IT să faciliteze suportul IT

Supravegherea proiectelor și operațiunilor IT curente va face întotdeauna parte din serviciile de suport IT.

De multe ori, este rolul departamentului IT să aibă o privire completă și cuprinzătoare asupra software-ului si hardware-ului dar și a sumelor cheltuite pentru fiecare instrument.

Rezolv IT va face o analiză (Audit IT) completă a utilizări echipamentelor, produselor și cheltuielilor pe departamente, ceea ce simplifică identificarea oportunităților de reducere a cheltuielilor. De asemenea, este mai ușor să înțelegeți toate contractele și reînnoirile de software, asigurând o transparență totală în ceea ce privește datele contractelor, furnizori și cheltuielile, astfel încât să nu mai ratați nicio etapă importantă.

Cu ajutorul acestor date, se poate identifica în mod eficient punctele slabe în modul în care este utilizat un instrument sau pot determina dacă este timpul să caute un instrument alternativ.

Ați încercat să îl reporniți?

Departamentul IT al companiei dvs. stinge în mod constant „incendii” și rezolvă problemele care apar zilnic. Pe măsură ce era digitală se extinde rapid, rolul lor și lista de responsabilități vor evolua pe măsură ce vom continua să ne bazăm foarte mult pe diferite forme de tehnologie.

Căutați mai multe modalități de a economisi bani? Profitați de auditul nostru gratuit a cheltuielilor tehnologice pentru a vă verifica costurile software și utilizarea licențelor cu un raport de economii personalizat.

Acest audit IT poate răspunde la întrebări precum

  • Această echipă are nevoie de mai multă educație cu privire la modul de utilizare a software-ului?
  • Folosim echipamentul sau software-ul în mod incorect?
  • Există o alternativă la acest instrument care poate oferi mai multă valoare, fiind în același timp mai prietenoasă cu bugetul?
  • Este acest software crucial pentru realizarea obiectivelor pe care le avem ca și companie?

În esență, Rezolv IT este capabil să bifeze mai multe căsuțe pentru managementul companiei dvs. sau pentru departamentul IT în ansamblu, ceea ce înseamnă că aceștia au mai mult timp pentru a se concentra pe sarcinile zilnice necesare pentru ca afacerea dvs. să funcționeze cât mai eficient posibil.

RezolvIT este o companie de outsourcing IT obișnuită să implementeze tehnologii cloud și să faciliteze companiilor munca de acasă pentru angajați. Dacă v-am convins, solicitați o ofertă acum.

 

 

Tags:

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact