Să vorbim puțin despre Minds, rețeaua socială care are potențialul să-și facă loc lângă titanii Facebook, TikTok și Instagram.
Minds este o rețea socială open-source care funcționează într-un mod descentralizat. Aceasta permite utilizatorilor să câștige monede în schimbul contribuțiilor lor. Creditele adunate pot fi folosite pentru promovarea conținutului propriu sau pot fi donate.
Rețeaua socială se laudă că respectă datele sensibile ale utilizatorilor și utilizează tehnologia blockchain.
Principalele beneficii ale platformei Minds:
- Fiind open-source, aceasta permite utilizatorilor să contribuie activ la dezvoltarea platformei, cu cod
- Protecția datelor: Chat-ul intern al platformei este criptat, iar toate mesajele se stochează pe serverele Minds.
- Gamification: Platforma oferă puncte, care pot fi folosite pentru promovarea conținutului propriu
- Monetizare: Aceasta oferă creatorilor de conținut posibilitatea de monetizare, prin intermediul subscripțiilor contracost.
- Expunere: Platforma e gândită ca toți urmăritorii să ajungă să-ți vadă conținutul.
Ba mai mult, platforma permite utilizatorilor să filtreze conținutul plătit (reclamele), ca acesta să nu fie afișat în feedul propriu. Spre deosebire de Facebook, care “știe” că ai căutat soluții IT pe Google și te inundă cu tot soiul de anunțuri relevante.
Sună interesant, nu-i așa? O rețea socială care permite creatorilor de conținut să își monetizeze textele, dar care răsplătește și utilizatorii, în funcție de activitatea lor.
Funcția care permite ascunderea conținutului publicitar este aur pentru utilizatorii, dar în egală măsură, o bătaie de cap pentru cei care fac marketing.
De ce nu are succes o astfel de rețea socială?
Minds pare a fi o rețea socială de nișă, care se adresează unui public elitist. Cel mai probabil aceasta poate fi valorificată de către creatorii de conținut premium, dar utilizatorii obișnuiți, cei care vor ca opiniile lor să fie văzute de către cercul de prieteni, vor folosi tot Facebook sau Instagram.
La fel, posibilitatea de a ascunde conținutul plătit descurajează creatorii de reclame să se promoveze activ pe platformă, lucru care nu ajută neapărat la creșterea acesteia în popularitate.
Când nu facem IT, ne place să urmărim noi trenduri și tehnologii. Acest lucru ne ajută să fim mereu la curent cu ceea ce se întâmplă în piață și implicit, ne facilitează să rămânem documentați, pentru a putea propune clienților soluții personalizate și inovative.
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate