La 3 luni dupa inceperea colaborarii cu clientii nostri, 80% dintre managerii companiilor cu care colaboram ne-au spus ca principalul beneficiu pe care il au este ca au castigat timp “liber” pentru a se ocupa de alte probleme, mai importante, fara sa piarda timp cu IT-ul. Acelasi lucru este valabil si pentru o parte din angajatii lor.
Concret, cum se intampla acest lucru:
- La problemele aparute se gasesc solutii intr-un timp mult mai scurt – ne bazam pe 8 ani de experienta in domeniu, si pe o echipa tehnica formata din 16 persoane;
- Nu mai sunteti nevoiti sa discutati cu 5 furnizori pentru a rezolva o problema – noi preluam asupra noastra toate discutiile pe care le aveti cu furnizorii dumneavoastra de produse si servicii IT;
- Aveti o imagine de ansamblu a parcului IT – in primele saptamani ale colaborarii vom realiza un document complet, cu toate informatiile de care veti avea nevoie, astfel incat sa nu mai pierdeti timp de fiecare data cu verificarea echipamentelor disponibile sau ale retelei;
- Primiti raspuns la orice solicitare printr-un simplu e-mail trimis catre o singura adresa de e-mail – ne folosim de un mod centralizat de gestionare a solicitarilor si a incidentelor, lucru care ne permita sa alocam cererile dumneavoastra direct catre persoana responsabila de acea situatie.
Nu in ultimul rand, 85% dintre managerii companiilor cu care lucram, la 1 an de la inceperea colaborarii, au recunoscut ca infrastructura IT este mult mai stabila si nu mai intampina probleme neprevazute.
Contactati-ne pentru a castiga timp!
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate