fbpx
April 24, 2013

Companie prestigioasa Firma “de apartament”
Seriozitate si respectarea angajamentelor “Facem si noi ce putem”
Clauze stricte de confidentialitate “Am incredere in angajatii mei”
Stabilitate economica si financiara “Daca nu ne revenim in 6 luni inchidem si ne apucam de altceva”
Semnatura de e-mail standard, pentru toti angajatii “Numele si numarul meu de telefon sunt suficiente” (daca vor altceva ma pot suna)

Ce va propunem noi:

  • Realizam o semnatura standard a companiei si o implementam la toti angajatii companiei dumneavoastra.
  • Semnatura va fi preluata automat in toate e-mailurile pe care acestia le trimit
  • Semnatura va contine:
    • Sigla companiei
    • Numele persoanei
    • Functia pe care o ocupa
    • Numarul de telefon fix (de la secretariat)
    • Numarul de mobil (al persoanei respective)
    • Numarul de fax
    • Adresa de e-mail personala (si de office, daca se doreste)
    • Site-ul companiei
    • Adresa de corespondenta a companiei
  • Se poate adauga, la cerere:
    • un “disclaimer” in care sa ii avertizati pe cei care primesc un e-mail nesolicitat de la dumneavoastra de caracterul confidential al acestor informatii si de urmarile pe care le pot avea daca le vor divulga altor persoane
    • Datele de identificare ale companiei dumneavoastra
    • Contul si banca
  • Odata creata semnatura, modificarile minore (nr. Telefon, adresa fizica) pot fi facute direct de angajatii dumneavoastra sau pot trimite o solicitare de modificare a semnaturii departamentului nostru de suport

 

Ce castigati dumneavoastra?

  • Un plus de imagine si de profesionalism in ochii cititorilor
  • Increderea cititorilor ca sunteti o companie serioasa
  • Asocierea imaginii cu cea a unei companii cu proceduri de lucru bine puse la punct
  • Garantia ca toti cei cu care intra in contact angajatii dumneavoastra pot lua legatura si direct cu compania (mai ales in situatiile in care un angajat pleaca)
  • Imagine clara asupra pozitiei ierarhice a celui care trimite e-mailul

Ce costuri implica?

Realizarea sablonului (modelului) de semnatura – 20 Euro (se plateste o singura data)

Optional:

Configurarea si personalizarea semnaturii pentru fiecare angajat in parte – 5 Euro/utilizator

Abonament administrare semnaturi (modificare date de contact) – 0.9 Euro/utilizator/luna


* tarifele sunt fara TVA
** pentru clientii care aleg un abonament nelimitat se ofera un discount de 50%
*** pentru clientii care aleg un abonaemnt cu ore incluse, tot timpul de lucru se scade din/aduna la orele incluse in abonament
**** Tarifele sunt valabile doar pentru clientii Rezolv IT care au un abonament lunar de servicii de suport IT

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact