Companie prestigioasa | Firma “de apartament” |
---|---|
Seriozitate si respectarea angajamentelor | “Facem si noi ce putem” |
Clauze stricte de confidentialitate | “Am incredere in angajatii mei” |
Stabilitate economica si financiara | “Daca nu ne revenim in 6 luni inchidem si ne apucam de altceva” |
Semnatura de e-mail standard, pentru toti angajatii | “Numele si numarul meu de telefon sunt suficiente” (daca vor altceva ma pot suna) |
Ce va propunem noi:
- Realizam o semnatura standard a companiei si o implementam la toti angajatii companiei dumneavoastra.
- Semnatura va fi preluata automat in toate e-mailurile pe care acestia le trimit
- Semnatura va contine:
- Sigla companiei
- Numele persoanei
- Functia pe care o ocupa
- Numarul de telefon fix (de la secretariat)
- Numarul de mobil (al persoanei respective)
- Numarul de fax
- Adresa de e-mail personala (si de office, daca se doreste)
- Site-ul companiei
- Adresa de corespondenta a companiei
- Se poate adauga, la cerere:
- un “disclaimer” in care sa ii avertizati pe cei care primesc un e-mail nesolicitat de la dumneavoastra de caracterul confidential al acestor informatii si de urmarile pe care le pot avea daca le vor divulga altor persoane
- Datele de identificare ale companiei dumneavoastra
- Contul si banca
- Odata creata semnatura, modificarile minore (nr. Telefon, adresa fizica) pot fi facute direct de angajatii dumneavoastra sau pot trimite o solicitare de modificare a semnaturii departamentului nostru de suport
Ce castigati dumneavoastra?
- Un plus de imagine si de profesionalism in ochii cititorilor
- Increderea cititorilor ca sunteti o companie serioasa
- Asocierea imaginii cu cea a unei companii cu proceduri de lucru bine puse la punct
- Garantia ca toti cei cu care intra in contact angajatii dumneavoastra pot lua legatura si direct cu compania (mai ales in situatiile in care un angajat pleaca)
- Imagine clara asupra pozitiei ierarhice a celui care trimite e-mailul
Ce costuri implica?
Realizarea sablonului (modelului) de semnatura – 20 Euro (se plateste o singura data)
Optional:
Configurarea si personalizarea semnaturii pentru fiecare angajat in parte – 5 Euro/utilizator
Abonament administrare semnaturi (modificare date de contact) – 0.9 Euro/utilizator/luna
* tarifele sunt fara TVA
** pentru clientii care aleg un abonament nelimitat se ofera un discount de 50%
*** pentru clientii care aleg un abonaemnt cu ore incluse, tot timpul de lucru se scade din/aduna la orele incluse in abonament
**** Tarifele sunt valabile doar pentru clientii Rezolv IT care au un abonament lunar de servicii de suport IT
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate