Acest tip de abonament poate fi configurat si personalizat in functie de numarul de calculatoare
pentru care doriti suport tehnic de specialitate.
Asistenta IT prin email, telefon sau video call | Pentru orice incident |
Asistenta IT Remote Connection | Pentru orice incident |
Asistenta IT On-Site | De cate ori este nevoie |
SLA | Standard |
BONUS 1 : | 5Gb Secure Web Hosting & Email |
---|---|
BONUS 2 : | Licente MSP360 – Cloud Backup – gratuit 3 luni |
BONUS 3 : | 100GB Secure Private Cloud (pentru backup sau documente) – gratuit 3 luni |
Reducere 10%: plata 6 luni, economisiti 240 Eur/an | 1080 Euro/semestru |
---|---|
Reducere 25% plata anuala, economisiti 600 Eur/an | 1800 Euro/an |
Tarife suplimentare în afara SLA: remote 40 Euro / ora on-site 100 Euro / deplasare în afara orelor uzuale, noapte sau sărbători legale, sau atunci cand sunt cerute expres de client ca prioritar/urgent.
Prețurile exprimate sunt fără TVA și se calculeaza la cursul BNR din ziua facturari
* Servere fizice sau virtuale, NAS, SAN, Storage.
** Routere, Wifi, Imprimante, multifunctionale, switchuri.
SLA STANDARD / Luni – Vineri 9-18 |
|
CRITICIncidente majore care afectează activitatea întregii companii, a unui proces sau a unui serviciu de business critic. |
MAREIncidente care afectează activitatea unui departament, a unui proces din companie sau a unui grup de angajați. |
MEDIUIncidente care afectează parțial activitatea in companie, nu exista o solutie alternativa care poate fi utilizata. |
MICIncidente care afectează parțial activitatea in companie, exista o soluție alternativă care poate fi utilizata. |
Angajamentul RezolvIT: Atunci cand încărcarea din ServiceDesk ne permite, toate solicitările vor avea timp de răspuns de 15 Min remote / 3 ore OnSite.
** Nivelul de servicii BASIC contine toate functionalitatile necesare monitorizării și funcționarii optime ale infrastructuri IT. Este disponibil și nivelul Expert care contine functionalitati necesare optimizării sau diagnosticarilor avansate de funcționalitate sau securitate.
În timpul acestui audit fiecare echipament va fi etichetat și îi va fi alocat un cod de inventariere. Acest cod este necesar pentru identificarea de către tehnicianul din ServiceDesk atunci cand se va raporta un incident.
Opțional se poate face și verificare hardware și software a echipamentelor IT, resetarea datelor de acces acolo unde este nevoie, optimizarea software, verificarea securității software, verificarea licențelor și a programelor utilizate. Rezultatul Analizei IT se va prezenta clientului în forma unui dosarul IT care contine inventarul echipamentelor, structura rețelei precum și propunerile noastre pentru imbunatatirea infrastructuri IT. ( Aceste servicii sunt gratuite pentru clienții care semnează un contract cu o perioada minima de 12 Luni.)
În sistemul de ticketing clientul poate verifica în timp real stadiul rezolvării incidentului și tot acolo se vor regasi si toate tichetele închise, în lucru sau în așteptare.
Dacă un incident nu poate fi rezolvat de echipa remote atunci un tehnician va fi alocat pentru o intervențiile la sediul clientului în funcție de SLA-ul ales.
La fiecare 3 luni se va face o analiza a incidentelor și, dacă este cazul, se vor face propuneri de modificare sau îmbunătățire a infrastructuri IT astfel incat numărul de incidente sa scada.
Alege unul dintre abonamentele pe care le-am conceput pentru tine!