fbpx
January 11, 2022
msp

IT MSP sau SERVICII IT GESTIONATE

Deși ar putea părea mai ieftin să le cereți profesioniștilor IT să vă repare sistemul IT atunci când se strică, de fapt vă costă mult mai mult pe termen lung. Aflați cum vă putem ajuta să economisiți timp și bani și să vă îmbunătățiți performanța în general, dacă eliminați problemele IT din fașă prin întreținere proactivă. În acest articol, vom analiza toate beneficiile de care vă puteți bucura atunci când adoptați o abordare proactivă a întreținerii IT, precum și modul în care vă poate ajuta un IT MSP – furnizor de servicii IT gestionate.

 

 

Există, în principiu, două tipuri de proprietari de mașini: cei care merg la atelierul de reparații atunci când li se strică mașina și cei care trec prin sarcina plictisitoare a întreținerii.

Dacă sunteți ca majoritatea companiilor, cel mai probabil aveți pe cineva care este la dispoziția dumneavoastră atunci când infrastructura IT nu este în regulă.

Cele trei rezultate posibile: profesionistul IT rezolvă rapid problema, există o întârziere temporară pentru a obține remedierea sau există o deteriorare permanentă a sistemului dumneavoastră. În toate cele trei scenarii, timpul de nefuncționare și neproductivitatea angajaților sunt inevitabile. Cu toate acestea, pentru companiile care au nevoie de o mulțime de informații sensibile protejate – firme de avocatură, companii de contabilitate și chiar firme de construcții – această întârziere și aceste daune sunt importante.

Pe baza experienței noastre în furnizarea de servicii IT gestionate pentru sute de clienți, puteți produce rezultate mai bune atunci când detectăm și prevenim problemele tehnice înainte ca acestea să apară, în loc să ne bazam pe o metodă de remediere a problemelor reactiva. Și pe termen lung aceasta este metoda prin care veți economisi bani pe termen lung.

Care sunt beneficiile întreținerii IT proactive?

Adoptarea unei abordări de “întreținere preventivă” reduce probabilitatea apariției unor probleme costisitoare. Cu o strategie robustă de întreținere IT în vigoare, afacerea dvs. se poate bucura de următoarele beneficii:

  1. Mai puține vulnerabilități de securitate

Crimele cibernetice au crescut cu peste 600% de la pandemia globală, iar experții estimează că incidentele pot costa întreprinderile în medie 2,9 milioane de euro în fiecare minut. Având în vedere că în fiecare săptămână sunt dezvăluite sute de noi vulnerabilități, asigurarea faptului că securitatea dvs. cibernetică este la zi poate face diferența în menținerea activității afacerii dvs.

Este esențial să abordați problemele de securitate cibernetică înainte de a fi prea târziu. Adoptând o abordare proactivă, puteți detecta din timp problemele și defectele. Acest lucru le permite profesioniștilor din domeniul IT și al securității fie să prevină un atac, fie să vă ajute afacerea să se recupereze în urma unui atac.

backup

  1. Protecția împotriva pierderilor de date

Mașinile și sistemele dvs. pot ceda în orice moment, iar acest lucru poate fi o afacere costisitoare, mai ales atunci când defectarea sistemului vă face să pierdeți date valoroase.

Într-un studiu realizat în 2020, s-a constatat că costul mediu global al pierderii de date a fost de 3,6 milioane Euro iar pentru orice companie aceasta este o sumă impresionantă. Și mai alarmant este faptul că, într-un alt studiu, 60% dintre companiile care și-au pierdut datele nu si-au revenit la activitatea normala nici după șase luni de la dezastru.

De aceea, este important să vă pregătiți pentru situații neașteptate, cum ar fi pierderea de date, având un plan solid de backup și de recuperare în caz de dezastru.

Stabilirea unui plan de acțiune în cazul unei defecțiuni catastrofale a sistemului poate ajuta profesioniștii IT să vă protejeze și să vă recupereze datele, ajutându-vă să vă asigurați continuitatea afacerii.

  1. Reducerea la minimum a timpului de nefuncționare

Toate sistemele IT trebuie să treacă printr-un anumit grad de timp de nefuncționare. Fie că este vorba de actualizări sau de efectuarea unei întrețineri preventive, sistemele dvs. IT vor trebui să fie deconectate pentru o anumită perioadă de timp.

Partea bună a timpului de nefuncționare planificat este că vă puteți informa din timp echipa și clienții despre acest lucru. Puteți chiar să lucrați în jurul programului pentru a minimiza impactul potențial.

Cu toate acestea, timpul de nefuncționare neplanificat este o altă poveste. Atunci când sistemele dvs. sunt deconectate, productivitatea este oprită, iar clienții nu vă pot accesa resursele. Acest lucru ar putea sfârși prin a vă costa o mulțime de bani.

Monitorizarea și întreținerea proactivă a tehnologiei dvs. pot reduce semnificativ incidentele de întrerupere neașteptată a activității. Configurarea unor sisteme precum un server de backup și recuperare în caz de dezastru (BDR) poate ajuta, de asemenea, echipa dvs. să se recupereze mai repede în cazul unor defecțiuni ale sistemului.

  1. Reducerea blocajelor de performanță

Întreținerea IT proactivă nu doar vă protejează sistemele de atacuri sau minimizează timpii de nefuncționare; de asemenea, vă îmbunătățește performanța în general.

Cu o strategie eficientă de mentenanță preventivă, afacerea dvs. poate identifica problemele de performanță. Aceasta sporește fiabilitatea și timpul de funcționare a tehnicii dvs. și poate chiar să ridice moralul echipei dvs.

Adoptarea unei abordări proactive vă permite, de asemenea, să scalați mai bine proiectele în timp. De asemenea, vă permite să vă configurați sistemele pentru ca afacerea dvs. să își îndeplinească mai ușor obiectivele de venituri.

Externalizare IT – 7 soluții proactive pentru reducerea riscului

Cum vă pot ajuta MSP-urile cu mentenanța proactivă?

Parteneriatul cu un furnizor de servicii gestionate (MSP) de încredere este una dintre cele mai bune modalități de a preveni apariția problemelor IT. Beneficiile serviciilor IT gestionate sunt enorme.

Un MSP bun va face tot ceea ce este necesar pentru a împiedica defecțiunile tehnice și pentru a le optimiza în funcție de nevoile dumneavoastră.

Ce include întreținerea preventivă RezolvIT – MSP?

 Un MSP de încredere care se va asigura că tehnologia dvs. lucrează pentru dvs. și nu împotriva dvs. Pentru a face acest lucru implementăm următoarele procese:

  • 24/7/365 RMM – Monitorizare hardware si software cu software specializat si licențiat pentru compania dvs.
  • Documentație – Creăm, adunăm și stocăm toate documentele referitoare la rețeaua dvs.
  • Backup date – Vă configuram și monitorizăm copiile de rezervă pentru a vă asigura că acestea funcționează corect.
  • Actualizări și patch-uri – Ne asiguram că toate programele dvs. sunt actualizate.
  • Evaluări tehnice – Facem evaluări tehnice periodice pentru a se asigura că echipamentul dvs. este întotdeauna la nivelul de performanțe agreat.
  • Erori – Revizuim periodic log-urile software și facem verificările hardware pentru a detecta eventualele probleme.
  • Stabilitatea rețelei – Monitorizam echipamentele si traficul  la remedierea și prevenirea problemelor de conectivitate a rețelei.
  • Instrumente de monitorizare – Aceștia pot ajuta, de asemenea, la menținerea sub control a dispozitivelor și instrumentelor dvs. prin gestionarea dispozitivelor.
  • Securitatea cibernetică – Un MSP de încredere vă poate ajuta să respectați cele mai bune practici de securitate cibernetică.

servicii it

Sunteți gata să adoptați o abordare proactivă a întreținerii IT?

Când vine vorba de tehnologia dvs., prevenirea problemelor vă va economisi întotdeauna mult mai mulți bani și timp pe termen lung. Este o investiție care merită făcută.

Cu toate acestea, dacă capacitățile dvs. actuale sunt limitate, puteți întotdeauna să profitați de expertiza unui MSP de încredere. Aceștia vă pot ajuta să găsiți o varianta pentru adoptărea unei abordări proactive a IT-ului.

RezolvIT a ajutat sute de clienți să își optimizeze tehnologia, astfel încât aceștia să aibă mai mult timp, bani și libertate pentru a se concentra pe creșterea afacerii lor.

Doriți să aflați ce avantaje aveți cu serviciile IT gestionate ?

Completați formularul nostru pentru o consultație tehnică gratuită. 

 

 

 

 

Tags:

Categorised in: , , ,

Call Now ButtonContact