Știu, vă întrebați ce înseamnă acest suport personalizat. Cum să vă spunem, scurt și la obiect?
Pe scurt, suportul personalizat reprezintă o metodă de lucru și un mod de abordare care ne permit să ajutăm mai bine și mai repede clienții. În felul acesta, reușim să optimizăm fluxul de lucru și să minimizăm timpul de răspuns și soluționare, pentru problemele apărute.
Sună bine, nu? O să explicăm mai jos și etapele.
Ce înseamnă suport personalizat, de fapt?
Noi am împărțit procesulul în trei etape esențiale, de la familiarizareea cu infrastructura clientului, până la oferirea de soluții tehnice.
Transferul de informații către echipa tehnică:
La preluarea unui client nou, compania se asigură că echipa tehnică dispune de toate informațiile necesare, pentru a putea remedia problemele și incidentele care vor apărea. După ce se primesc toate datele de acces de la client, se ia legătura cu furnizorii de aplicații și se solicită proceduri și informații tehnice, necesare pentru procesele de reinstalare sau depanare.
Ba mai mult, pe baza auditului efectuat în cadrul intervenției de preluare, compania organizează un mic training la care participă TeamLeaderul, tehnicienii onsite asignați clientului, departamentul HelpDesk, tehnicienii Remote precum și account managerul clientului respectiv.
In felul acesta, se transferă toate informațiile esențiale către echipa tehnică, de la infrastructură și aplicații specifice, până la alte particularități, cum ar fi nevoile de business.
Sună ciudat, dar uneori imprimanta de la depozit este mult mai importantă decât laptopul șefului.
Cunoașterea activității clientului de către echipa tehnică:
Următorul pas este cunoașterea activității clientului. Pe lângă informațiile preluate în cadrul auditului IT, se discută cu persoanele cheie din departamentele companiei, pentru a putea înțelege mai bine infrastructura și nevoile reale.
În felul ăsta se notează, documentează și centralizează problemele existente în locație, iar apoi se efectuează un plan de rezolvare. De cele mai multe ori, sunt mici probleme sau inconveniente care, o dată rezolvate, vor ușura munca utilizatorilor și vor elimina anumite frustrări.
E super-incomod să printezi la imprimanta de la alt etaj, pentru că cea din biroul tău s-a defectat, nu-i așa? Genul ăsta de situații se rezolvă ușor și aduc beneficii uriașe.
Oferirea de suport în așa fel încât business-ul să fie impactat minim:
Cunoașterea în detaliu a infrastructurii, a fluxurilor de lucru și a utilizatorilor permite prioritizarea corectă a problemelor și remedierea lor în așa fel încât activitatea să fie minim impactată.
Acest suport personalizat oferă avantaje reale atât companiei, care gestionează mai facil problemele, cât și clientului, întrucât acesta beneficiază de suport tehnic rapid și eficient.
Acest gen de suport nu este incompatibil cu telemunca. Oamenii pot fi ajutați în același fel indiferent dacă sunt la sediul firmei sau lucrează din sufragerie.
RezolvIT este o companie de outsourcing IT mereu pregătită să furnizeze cele mai bune soluții tehnice și operaționale. Fie că ne referim la work from home sau la muncă la sediul dumneavoastră, compania adoptă mereu soluții inovative și reușește să gestioneze cu brio toate provocările tehnice ce pot apărea în această perioadă de incertitudine.
Categorised in: Abonamente, Diverse, Sfaturi Utile, Toate